دیدار مدیر و پرسنل جهاد کشاورزی با امام جمعه شهرستان عنبرآباد

در اولین روز از هفته جهاد کشاورزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد با همراهی تعدادی از روسای مراکز و ادارات مدیریت با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار مهندس پیرنیا مدیر جهاد کشاورزی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی به معرفی ظرفیتهای بخش کشاورزی عنبراباد پرداخت و افزود عنبراباد چشم کشاورزی جنوب و مرکز تجاری خرمای منطقه است.

وی افزود: تیم جوان کارشناسان کشاورزی عنبراباد بصورت ویژه در خدمت بخش کشاورزی هستند و در اینده ای نزدیک تحولات خوبی در حوزه کشاورزی شهرستان صورت خواهد گرفت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد بر خدمت جهادی و شبانه روزی به کشاورزان تاکید کرد و افزود تریبون نماز جمعه ظرفیت خوبی برای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به کشاورزان در جهت اگاه سازی به موضوعات کشاورزی  است.

وی تاکید کرد :با توجه به تولیدات کشاورزی ،جهاد کشاورزی باید در بحث زکات  در بین کشاورزان فرهنگ سازی کند چرا که زکات باعث برکت مال کشاورزان و عامل حل مشکلات مردم است.

امام جمعه شهرستان عنبراباد در خصوص افت خطرناک سوسک سرخرطومی که در برخی از باغات عنبراباد مشاهده گردیده است ابراز نگرانی کرد و افزود باید با اگاه سازی کشاورزان و با برنامه ریزی این افت خطرناک ریشه کن گردد.

1402/03/21