دیدار مدیر و مجموعه جهاد کشاورزی با فرماندار عنبرآباد

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عنبراباد به مناسبت اغاز هفته جهاد کشاورزی، صبح امروز  مدیر جهاد به همراه تعدادی از روسای ادارات مدیریت و روسای مرکز جهاد کشاورزی با فرماندار شهرستان عنبرآباد دیدار کردند.

در این نشست مهندس پیرنیا مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد ضمن تبریک آغاز هفته جهاد کشاورزی، به تشریح ظرفیتها و عملکرد بخش کشاورزی شهرستان پرداخت.

وی افزود: حمایت و تعامل فرمانداری با مجموعه کشاورزی قابل تقدیر است و این مهم باعث سرعت توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان خواهد شد.

وی بیان داشت: با توجه به خشکسالیهای اخیر  در این شهرستان، انتظار هست فرمانداری شهرستان در بحث تخصیص اعتبارات شهرستانی، نگاه ویژه ای به بخش کشاورزی عنبرآباد داشته باشد .

در ادامه یزدان افشاری پور فرماندار شهرستان عنبراباد نیز  با تبریک هفته جهاد کشاورزی، از تلاشهای مجموعه جهاد کشاورزی برای خدمت به کشاورزان تقدیر کرد.

وی با تاکید بر الگو گرفتن فرهنگ جهادی، از این مجموعه خواست  خدمت به کشاورزان را  بصورت جهادی در دستور کار خود قرار دهند.

افشاری پور تصریح کرد : اولویت اصلی عنبراباد بخش کشاورزی است چرا که شغل بیشتر مردم کشاورزیست لذا مسئولیت ما در این بخش سنگین است و باید در این زمینه همگی ما تلاش کنیم.

وی بر حفظ بازار مرکزی خرما در این شهرستان تاکید کرد و افزود در سالجاری در بحث معرفی خرمای منطقه برگزاری  همایش و‌ جشنواره در دستور کار است.

۱۴۰۲/۰۳/۲۱