تصویر 1

جلسه فوق العاده بحران در شهرستان عنبرآباد برگزار شد

ظهر امروز با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان، فرماندار عنبرآباد، مدیر حفظ نباتات، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، تیم اعزامی از سازمان حفظ نباتات، معاون اعتبارات سازمان بحران کشور و مدیریت بحران استان جلسه فوق العاده ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد در این جلسه فرماندار عنبرآباد ضمن معرفی ظرفیت‌های بخش کشاورزی شهرستان عنبرآباد به کمبود اعتبار در مبارزه با سوسک سرخرطومی حنایی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: باید از طریق ستاد بحران استان اعتبار ویژه ای در نظر گرفته شود.

در ادامه دکتر نامور معاون تولیدات گیاهی سازمان ضمن تشریح عملکرد مبارزه با سوسک سرخرطومی حنایی خرمادر جنوب کرمان، روند مبارزه در شهرستان عنبرآباد را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: اعتبار استانی برای مبارزه با این افت در شهرستان عنبرآباد خیلی کم است و برای ادامه کار مبارزه به مشکلاتی بر خواهیم خورد.

مهندس پیرنیا مدیر جهاد کشاورزی در حاشیه این جلسه گفت: تیم اعزامی با بازدید از باغات آلوده و روند مبارزه با این آفت توسط کارشناسان، بلافاصله در محل مدیریت جهاد کشاورزی جلسه فوق العاده تشکیل دادند و قول مساعد داده شد تا از طریق ستاد بحران اعتبار ویژه ای برای مبارزه با این آفت در نظر گرفته شود.