IMG_5234

پست قرنطینه ای آفات و بیماریهای گیاهی در جنب پلیس راه عنبرآباد راه اندازی می شود

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی عنبرآباد جلسه پدافند غیر عامل شهرستان عنبرآباد با حضور نماینده مردم شریف جیرفت و عنبرآباد رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، فرماندار و بخشدار مرکزی عنبرآباد ،معاون تولیدات گیاهی سازمان،مدیر حفظ نباتات و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و مدیران اجرایی شهرستان عنبرآباد در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه یزدان افشاری پور فرماندار شهرستان عنبرآباد ضمن تقدیر از مجموعه جهاد کشاورزی به لحاظ فعالیت مستمر در مبارزه با سوسک سرخرطومی بر لزوم راه اندازی هر چه سریعتر پست قرنطینه ای در جنب پلیس راه شهرستان تأکید کرد.

در ادامه دکتر احمد پور رئیس سازمان با اشاره به اهمیت مشارکت عمومی در مبارزه با این آفت گفت کار مبارزه در شهرستان عنبرآباد با جدیت در حال انجام است .

وی قول مساعد داد بزودی با تأمین اعتبار لازم، پست قرنطینه در شهرستان راه اندازی و فعال می گردد و حمل غیر مجاز پاجوش در شهرستان بخوبی کنترل خواهد شد .

در این جلسه از‌مهندس ایزدی رئیس مرکز جهاد کشاورزی مردهک،نیروی انتظامی مردهک و صالح گلشنی کارشناس مبارزه با سوسک سرخرطومی به دلیل توقیف و امحاء پاجوش با اهدا لوحی از طرف مدیرعامل پدافند غیر عامل استان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی تقدیر شد.

بعد از این جلسه با حضور نماینده مردم شریف جیرفت و عنبرآباد رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، فرماندار و بخشدار مرکزی عنبرآباد از روند مبارزه با آفت سوسک سرخرطومی حنایی در روستای قائم ، کارگاه تولید فنس در روستای خضرآباد ، بازار فروش خرما در شهرک صنعتی ، مجتمع ۴۰۰ هکتاری گردو گرمسیری در گزآباد و همچنین از اداره منابع طبیعی به مناسبت روز جنگلداری بازدید شد .