photo5230933066

میز ارتباطات مردمی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار شد

میز ارتباطات مردمی رسیدگی به مسائل و مشکلات کشاورزان منطقه جنوب کرمان با حضور رئیس سازمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیران کل ادارت وابسته، مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان های تابعه، معاونین، مدیران، رؤسای ادارات و کارشناسان مربوطه به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان دکتر احمد احمد پور در این خصوص گفت:وظیفه مسئولین بخش کشاورزی جنوب کرمان تسریع در امور کشاورزی در راستای تولید با روحیه جهادی برای خودکفایی بیش از پیش است تا امنیت غذایی منطقه و در سطح کلان کشور تامین گردد و نقش ما باید در تولید و سفره مردم پر رنگ تر ظاهر شود و خوشبختانه توانستیم در تولید محصول استراتژیک گندم که مستقیما با امنیت غذایی سروکار دارد، بیش از دوبرابر میانگین ‌کشور افزایش عملکرد داشته ایم و نقش دانش در سطح مزارع بیش از پیش مشهود بوده است.

وی بیان داشت: هدف از ایجاد میزهای خدمت، ارائه خدمات به‌هنگام و کارآمد به کشاورزان در هر لحظه و هر زمان است و حل مسائل مراجعه کنندگان مهمترین مبنای انتخاب دستگاه و یا سازمان برتر در حوزه میزهای خدمت است و میزهای خدمت در واقع یکی از مصادیق واقعی جهاد تبیین است.

وی بیان داشت: عمده مشکلات و مطالبات مردم موضوعاتی را شامل می شدند که با مراجعه به اداره رفع نشده بودند، اما با برپایی میز خدمت تا حدودی مشکلات مردم بررسی و برطرف شدند و سعی بر آن است که این برنامه تداوم یابد چرا که کشاورزان وقتی مسئولان را ببینند و با آنها ارتباط برقرار کنند، علاوه بر ایجاد آرامش و اعتماد برای کشاورزان، مسئولان نیز با مشکلات کشاورزان از نزدیک آشنا می‌شوند و ملاقات عمومی مردم با مسئولان به تسهیل روند خدمت‌رسانی و فرآیند حل مشکلات سرعت می بخشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان میز خدمت را نوعی تبلیغ معنویت و ارتباط بیشتر مسئولان بخش کشاورزی منطقه با کشاورزان دانست و خاطرنشان کرد این برنامه ارتباط بین دستگاه اجرایی و کشاورزان منطقه  را تقویت می کند و در مسیر سازندگی قرار می دهد.

وی اظهار داشت: شفاف سازی و ضرورت خدمت رسانی باکیفیت به مردم، یکی از سیاست ها و اولویت های سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان است که ارتباط چهره به چهره مردم با مسئولان، اقدامی سازنده و مهم در این زمینه است.

وی در پایان با بیان اینکه این دیدارها نقش بسزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان کشاورزان دارد اظهار کرد: هدف از دایر کردن میز خدمت، ارتقای کیفیت، سرعت خدمت رسانی، احترام ویژه به ارباب رجوع و پاسخگویی و رفع مشکلات آنها در منطقه است و مسئولان باید به عنوان متولی میز خدمت، پیگیر مشکلات مردم باشند و با راه‌اندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، خدمتی شایسته به مردم منطقه ارائه دهند.