IMG_5495

دوره آموزشی گزینش و تخلفات اداری در مدیریت جهاد کشاورزی عنبرآباد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی عنبرآباد دوره آموزشی گزینش و تخلفات اداری با حضور حجت الاسلام حسینی زاده مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، مهندس میرشکاری مدیر هسته گزینش، مهندس بیگ زاده مدیر بازرسی، مهندس منعمی نماینده حراست سازمان ،مدیر جهاد کشاورزی و روسای مراکز،  کارشناسان مدیریت و ادارات وابسته سازمان در محل سالن مدیریت برگزار شد.

در ابتدا حجت الاسلام سید بهروز حسینی زاده با تقدیر از حضور همکاران جهاد کشاورزی در مراسمات عزاداری محرم به اهمیت این عزاداریها و فلسفه عاشورا اشاره کرد و افزود: محرم و صفر موسم یادآوری قیام حسینی است که در آن تجلی اصول دین خدا صورت پذیرفته است؛ لذا بازخوانی آن عامل مهمی برای زنده نگه داشتن و حیات مستمر اسلام می‌گردد.

وی به تشریح قوانین رسیدگی به تخلفات اداری و مقابله با فساد پرداخت و افزود: کارشناسان جهاد کشاورزی باید با این قوانین آشنایی کامل داشته باشند.

در ادامه مهندس میرشکاری به تشریح قوانین گزینش و لزوم رعایت حجاب برتر تاکید کرد .

همچنین مهندس بیگ زاده مدیر بازرسی و ارزشیابی عملکرد سازمان بر رعایت نظم و انظباط اداری و نظارت سالم بر امورات محوله در بخش کشاورزی تاکید کرد.

در پایان مهندس منعمی نماینده حراست سازمان گفت: وظیفه حراست مراقبت از تمامی کارکنان است و این بخش از سازمان، وظایف خطیری در ارتباط با سالم سازی محیط کار دارد که می طلبد همکاران، حراست را محرم خود در جهت حل مشکلات بدانند.