جشن بزرگ عید سعید غدیر خم در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار شد

جشن بزرگ عید سعید غدیر خم با حضور دکتر احمد احمدپور رئیس سازمان، حجة الاسلام و المسلمین سید بهروز حسینی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، مدیران کل و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه ادارات کل واسته، مدیران عامل شرکت های تابعه، معاونین، مدیران، خانواده ها و همکاران مجموعه سازمان جهاد کشاورزی در محل سالن اجتماعات سازمان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان حجة الاسلام و المسلمین سید بهروز حسینی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان ضمن عرض خیرمقدم و تبریک هفته امامت و ولایت و عید سعید قربان، میلاد امام هادی(ع) و عید سعید غدیر خم، از عید غدیر بعنوان عید اکمال دین نام برد و گفت: در روز 18 ذیحجه و در غدیر خم، با معرفی حضرت علی (ع) به عنوان وصی و جانشین پیامبر اسلام (ص) نعمت بر انسان به عنوان اشرف مخلوقات تمام شد زیرا فلسفه آن این است که اسلام بدون علی معنایی ندارد.

وی اطعام مؤمنین، قرائت زیارت امام علی (ع)، کمک به مردم، دادن صدقه و خوشحال کردن خانواده را از پر فضلیت‌ترین اعمال روز غدیر اعلام کرد که در احادیث و روایات بر آن‌ها اشاره و تأکید شده است.

دکتر احمد احمدپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان ضمن تبریک هفته امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم از حضور پرشور کلیه همکاران در این جشن بزرگ تقدیر و تشکر نمود و  با تأکید بر اینکه عید سعید غدیر خم بزرگ‌ترین عید شیعیان محسوب می‌شود، افزود: واقعه غدیرخم و ولایت امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب(ع) یکی از مهم‌ترین حوادث تاریخ اسلام است و از ابعاد متفاوت، دارای درخشندگی و اهمیت خاصی است.

وی بیان داشت: عید غدیر تنها یک جریان تاریخی نیست بلکه نشانه ای از جامع بودن دین مبین اسلام است که باید در سایه فرهنگ غدیر و در جهت وحدت امت اسلامی گام برداریم.

گفتنی است جشن بزرگ عید غدیر با برنامه های شاد و متنوع از جمله مولودی خوانی، دکلمه خوانی و سرود نیز همراه بود.

 

14/ ۰۴ / ۱۴02