میز ارتباطات مردمی به مناسبت هفته دولت در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار شد

در ششمین روز از هفته دولت میز ارتباطات مردمی رسیدگی به مسائل و مشکلات کشاورزان منطقه جنوب کرمان با حضور رئیس سازمان، مدیران کل ادارت وابسته، معاونین و مدیران در محل نمازخانه سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان دکتر احمد احمد پور در این خصوص گفت:وظیفه مسئولین بخش کشاورزی جنوب کرمان تسریع در امور کشاورزی در راستای تولید با روحیه جهادی برای خودکفایی بیش از پیش است تا امنیت غذایی منطقه و در سطح کلان کشور تامین گردد و یکی از مهمترین افتخارات دولت مردمی سیزدهم، حضور در بین مردم و برداشتن فاصله‌ها با اقشار مختلف جامعه است چرا که قطعا با همفکری و همراهی مردم بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

وی بیان داشت: هدف از ایجاد میزهای خدمت، ارائه خدمات به‌هنگام و کارآمد به کشاورزان در هر لحظه و هر زمان است و حل مسائل مراجعه کنندگان مهمترین مبنای انتخاب دستگاه و یا سازمان برتر در حوزه میزهای خدمت است و میزهای خدمت در واقع یکی از مصادیق واقعی جهاد تبیین است.

وی بیان داشت: عمده مشکلات و مطالبات مردم موضوعاتی را شامل می شدند که با مراجعه به اداره رفع نشده بودند، اما با برپایی میز خدمت تا حدودی مشکلات مردم بررسی و برطرف شدند و سعی بر آن است که این برنامه تداوم یابد چرا که کشاورزان وقتی مسئولان را ببینند و با آنها ارتباط برقرار کنند، علاوه بر ایجاد آرامش و اعتماد برای کشاورزان، مسئولان نیز با مشکلات کشاورزان از نزدیک آشنا می‌شوند و ملاقات عمومی مردم با مسئولان به تسهیل روند خدمت‌رسانی و فرآیند حل مشکلات سرعت می بخشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان میز خدمت را نوعی تبلیغ معنویت و ارتباط بیشتر مسئولان بخش کشاورزی منطقه با کشاورزان دانست و خاطرنشان کرد این برنامه ارتباط بین دستگاه اجرایی و کشاورزان منطقه  را تقویت می کند و در مسیر سازندگی قرار می دهد.

وی در پایان ابراز داشت: از ۶۷ درخواست ارائه شده ۱۷ درخواست بصورت تماس برخط پاسخ داده شد و ۵۰ درخواست بصورت حضوری مورد بررسی و پاسخگویی قرار گرفت.