مدیر امور پشتیبانی و رفاه

شرح وظایف:

  • – برنامه ریز ی و انجام اقدامات لازم به منظور تأمین (خرید) اقلام و تجیزات واحد های اجرایی سازمان
  • – برنامه ریزی، نظارت و انجام اقدامات لازم درخصوص حفظ ، نگهداری ، نظافت و تأمین بهداشت عمومی اماکن و ساختمانهای و انجام اقدامات لازم جهت ارائه خدمات پذیرایی کارکنان و برگزاری جلسات، سمینارها، مراسم و غیره.
  • – برنامه ریزی جهت ارائه تسهیلات اجتماعی و رفاهی برای کارکنان و خانواده های آنها
  • – انجام اقدامات لازم به منظور تامین سرانه های رفاهی کارکنان سازمان شامل(سهمیه های سفرهای زیارتی، امکانات اقامتی و کمک های غیرنقدی و…)و توزیع آنها براساس ضوابط و مقررات مربوطه
  • – توسعه و گسترش فعالیت های فرهنگی ، ورزشی برای همکاران سازمان
  • – انجام اقدامات لازم در خصوص امور بیمه ای کارکنان از طریق انعقاد قرارداد های تکمیل (درمان، عمر، حوادث) و پیگیری از طریق واحدهای ذیربط بررسی اسناد و مدارک پزشکی ارائه شده توسط پرسنل
  • – جمع آوری و نگهداری به هنگام آمار و اطلاعات مربوط به ساختمانها ، تأسیسات ، نظارت بر خرید و فروش و اجاره و واگذاری ساختمانها و مطالعه ، بررسی و تهیه طرحهای جامع ساختمانها و تأسیسات اداری به منظور حفظ و نگهداری ، توسعه و احداث ساختمانها و تأسیسات اداری در جهت بهبود فضاهای اداری
  • – برنامه ریزی جهت تأمین ، نگهداری و توزیع تجهیزات ، ماشین آلات ، لوازم یدکی و سایر ملزومات اداری و مصرفی بر اساس نیازها و درخواستها و اداره امور انبارها و نظارت بر سایر منابع تدارکاتی
  • – برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم مربوط به وسائط نقلیه اعم از شماره گذاری ، بیمه ، مجوز طرح ترافیک ، عوارض و نیز رسیدگی ، کنترل و نظارت درجهت تعمیرات کلیه خودروهای سازمان
  • – پیشنهاد تبصره ها و برنامه ریزی در جهت تنظیم موافقت نامه های مربوط به طرح ها و پروژه های ساختمان های اداری ، خرید تجهیزات و ماشین آلات و سایر موارد مورد نیاز
  • – شناسایی ، آماده سازی ، برنامه ریزی و اقدام در جهت واگذاری و فروش اموال مازاد متعلق به سازمان
  نظرات